Teorija un uzdevumi

Šajā sadaļā atrodama teorija un dažādi uzdevumi

Dažādi uzdevumi

Ievietojis 12.12.2019 kategorijā: PHP

Kurš no dotajiem vārdiem ir lieks šajā sarakstā? Kas ir kopīgs pārējiem vārdiem? while for class foreach 2. Kurš no dotajiem vārdiem ir lieks šajā sarakstā? Kas ir kopīgs pārējiem vārdiem? constant string integer boolean 3. Kuri no šiem ir salīdzināšanas operatori PHP? = == === 4. Izskaidro ko nozīmē šis operator: .= Parādi vienkāršu […]

Lasīt vairāk »

Ieskaite par OOP

Ievietojis 27.11.2019 kategorijā: PHP

Kas ir klase un kas objekts? Vai funkcija un metode ir divas dažādas lietas? Kas ir atslēgasvārds $this? Kas ir private un kas protected? Kas ir mantošana, kas ir konstruktors? Jautājumu ir daudz… ieskaite_OOP      

Lasīt vairāk »

Kopīgie draugi

Ievietojis 24.11.2019 kategorijā: Cikli, Masīvi, PHP

Eds un Edijs ir klasesbiedri. Izmantojot foreach ciklus un salīdzināšanas operatorus noteikt Eda un Edija kopīgo draugu skaitu un izvadīt tos. Sarežģītības pakāpe: ** $edaDraugi = array(‘Gatis’, ‘Ilze’, ‘Ziedonis’, ‘Kristaps’, ‘Ilmārs’);$edijaDraugi = array(‘Kristaps’, ‘Andris’, ‘Ilze’, ‘Gatis’); …   Rezultātā izvada: Kopējie draugi ir 3GatisIlzeKristaps

Lasīt vairāk »

OOP – Objektorientētā programmēšana

Ievietojis 10.11.2019 kategorijā: PHP

Tradicionālā programmēšanas pieeja ir, kad programmas kodu raksta kā secīgu instrukciju sarakstu. Objektorientētajā programmēšanā programma tiek veidota kā savstarpēji saistītu objektu kopums, kuri savā starpā mijiedarbojas. Tāpat kā reāliem objektiem dabām, OOP objektiem arī ir savas individuālās īpašības, tie var veikt kādas darbības, kā arī nodot un saņemt informāciju no citiem objektiem. Ja programma ir […]

Lasīt vairāk »

Matemātikas konkurss 4.klasēm „Tik vai … Cik?”

Ievietojis 30.10.2019 kategorijā: Cikli

Gliemezis rāpjas augšup pa 1m augstu stabu. 1 stundas laikā viņš uzrāpjas 10 cm uz augšu, tad viņam 20 min. jāatpūšas, kuru laikā gliemezis noslīd 5 cm uz leju, tad atkal 1 stundu rāpjas uz augšu, pakāpjoties 10 cm, un pēc tam atkal 20 min. atpūtas laikā noslīd pa 5 cm, utt. līdz sasniedz staba […]

Lasīt vairāk »

Java uzdevumi Nr. 1

Ievietojis 06.10.2019 kategorijā: JAVA

Uzrakstīt programmu, kas divos mainīgajos a un b saglabā veselus skaitļus. Šīs vērtības tiek samainītas vietām.

Lasīt vairāk »

‘Sveiki Pasaule’ programmēšanas valodā ‘Java’

Ievietojis 05.10.2019 kategorijā: JAVA

Java ir plaša pielietojuma programmēšanas valoda, kas balstīta uz objektorientētās programmēšanas (OOP) principiem.

Lasīt vairāk »

Datu glabāšana datubāzē

Ievietojis 24.09.2019 kategorijā: MySQL, PHP

Izveidot datubāzi `datubaze` izmantojot phpmyadmin interfeisu. (1 punkts) Izvēlies utf8_general_ci rakstzīmju kodējumu. Līdzīgi kā HTML dokumentā norāda <meta charset=”UTF-8″> 2. Izveido tabulu `players` (2 punkti) Tabulā izveidot trīs kolonas: id, name, overal. `id` svarīgi ieķeksēt pie A_I, tas ir auto increment. Tad arī automātiski šis tabulas lauks būs ar PRIMARY KEY. Svarīgi saprast, ka šo […]

Lasīt vairāk »

PHP prezentācijas

Ievietojis 11.09.2019 kategorijā: PHP

  PHP_pamati PHP_funkcijas PHP_masivi

Lasīt vairāk »

Pseido elementu izmantošana

Ievietojis 15.08.2019 kategorijā: CSS, HTML

CSS pseidoelements tiek izmantots, lai stilizētu noteiktas elementa daļas kā arī lai ievietotu saturu pirms vai pēc elementa satura.

Lasīt vairāk »

1 2 3 4 7