Teorija un uzdevumi

Šajā sadaļā atrodama teorija un dažādi uzdevumi

Hamburgera izvēlne

Ievietojis 28.12.2021 kategorijā: CSS

Hamburgera izvēlne, ar pulsējoša efekta animāciju, izmantojot tikai CSS.

Lasīt vairāk »

HTML dokumenta objektmodelis

Ievietojis 21.02.2021 kategorijā: HTML, JS

HTML elementi tiek definēti kā objekti, tādējādi kļūst pieejamas to īpašības un metodes. Tas notiek pēc tam, HTML dokuments ielādējas pārlūkprogrammā.

Lasīt vairāk »

Kas ir mainīgais programmēšanā?

Ievietojis 18.02.2021 kategorijā: JS

Apgūstot programmēšanas pamatus, pirmais solis ir saprast, kas ir mainīgais. Līdzīgi kā matemātikā, mainīgais sevī glabā vērtību. Tā var būt gan skaitlis, gan teksts.

Lasīt vairāk »

Ielogošanās loģikas blokshēma (login.php)

Ievietojis 29.08.2020 kategorijā: Sazarojumi

Datu ievadi var apzīmēt arī ar paralelogramu. Izveidot funkciju, kas aprēķina divu skaitļu summu kā norādīts blokshēmā:   Praktisks piemērs. Dotā blokshēma zīmēta izmantojot modelēšanas rīku Draw.io. Tā ir WEB aplikācija: https://app.diagrams.net/ Faila login.php loģikas blokshēma:

Lasīt vairāk »

Uzdevumi gatavojoties eksāmenam

Ievietojis 18.05.2020 kategorijā: Cikli, Funkcijas, Masīvi, PHP, Sazarojumi

1. Dots masīvs ar personām un to vecumu: $personas = [“Artis” => 22, “Aldis” => 30, “Antons” => 19]; Izmantojot ciklu, izvadīt datus no masīva. Jāizvada šādos teikumos: Artis ir 22 gadus vecs. Aldis ir 30 gadus vecs. Antons ir 19 gadus vecs. 2. Uzrakstīt programmu, kas ģenerē gadījuma skaitli robežās no -100 līdz 100 […]

Lasīt vairāk »

Praktisku palīgfunkciju izveide

Ievietojis 24.02.2020 kategorijā: Funkcijas, JS

Uzdevums Nr. 1 [Pielāgots random] (5 punkti) Math.random() atgriež daļskaitli, kas ir robežās no 0 līdz 1. Izveidot funkciju randomRange(min, max), kas atgriež veselu skaitli norādītajās robežās. Piemērs: Uzdevums Nr. 2 [Attāluma noteikšana starp punktiem] (5 punkti) Izveidot funkciju, kura aprēķina un atgriež attālumu starp diviem punktiem A un B. 

Lasīt vairāk »

Kareivju spēle

Ievietojis 08.02.2020 kategorijā: Cikli, PHP, Sazarojumi

Dots piemērs kā jāizskatās spēlei:

Lasīt vairāk »

MySQL uzdevumi

Ievietojis 08.01.2020 kategorijā: MySQL

Kas ir reālas tabulas un kas virtuālas? Kā apvienot divu tabulu kolonas vienā, ērtākai informācijas izmantošanai? Kā darbojas meklēšana un informācijas filtrēšana? uzdevums_SQL

Lasīt vairāk »

Algas piemaksa

Ievietojis 18.12.2019 kategorijā: Funkcijas, PHP, Sazarojumi

Izveidot funkciju ar nosaukumu bonusTime ($salary, $bonus), kura pieņem divus argumentus. Pirmais ir alga, otrais ir bonuss. Alga ir Int un bonuss ir Boolean tipa. Ja bonuss ir true, tad alga tiek palielināta 20% apmērā, ja false, tad atgriež bez palielinājuma. Funkcija atgriež vērtību, cik liela alga ir jāsaņem. Sarežģītības pakāpe: * Piemērs: echo bonusTime(1000, […]

Lasīt vairāk »

Veselu skaitļu diapozona ģenerēšana

Ievietojis 18.12.2019 kategorijā: Cikli, Funkcijas, Masīvi, PHP

Izveidot funkciju ar nosaukumu generatorRange ($min, $max, $step), kura pieņem trīs argumentus un ģenerē veselu skaitļu diapazonu no min līdz max ar soli. Šī funkcija atgriež masīvu ar skaitļiem. Pirmais veselais skaitlis ir minimālā vērtība, otrais ir diapazona maksimālā vērtība un trešais ir solis. (min < max) Sarežģītības pakāpe: ** Piemērs: print_r(generateRange(1, 15, 3)); //rezultāts […]

Lasīt vairāk »

1 2 3 7